02.03.2020

02.03.2020

Ahoj holky, tohle je můj první článek. Dnes je pondělí a zítra se chystám začít s Anou. Důvod? Prostý - chci být lehoučká a hubeňoučká dívenka. Hlavně musím něco zhubnout do soboty, protože to mám v uvozovkách "rande". 

Je mi 17 let, měřím 170 cm a vážím 61-62 kg. Můj aktuální goal je 59 kg. Zvážím se znovu až v sobotu ráno, pokud vám to nebude vadit, protože nechci být ve stresu z toho, že nehubnu.

A proč jsem si vlastně zvolila hubnutí ve formě Any? Myslím si, že to není hubnutí jako úplně, ale životní styl, který si chci udržet, abych byla lehoučká a roztomiloučká a kdo ví, třeba zvládnu dojít až na 50 kg.

Tak držte mi palce!!! Vaše Aďa :*

© 2020 Adéla
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky